Hej jag heter Jenna och ibland är jag faktiskt blond

Kom just och tänka på en så jävla pinsam sak jag sa en gång... HAHAHAHAH gud vad jag skäms. :$ IBLAND SÄGER JAG GREJER UTAN ATT RIKTIGT TÄNKA FULLT UT OKEJ?? 

Det var i skolan när vi hade projekt, så sa en kille till mig att ja skulle låsa dörren typ, och jag ba "Men asså.. jag vet inte hur man gör" HAHAHAHA omg. Han ba "Jaa du, då är det nog dags att du lär dig det :o" HAHAHAHAH.

Just one of many awkard momentzzzz lixxom. Haha nej men gud jag har fler sånna sjukt pinsamma grejjer som när ja tänker tillbaka på dom så ba "Eh, va i helvete tänkte jag med egentligen?" xD Sen typ plågar jag mig själv med att tänka på dom. Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0